Condiții de returnare

Dragi clienți! 

Dorim să fiți pe deplin mulțumit atunci când cumpărați produse cosmetice de la Avon-Shop.ro. În completarea drepturilor legale ale consumatorilor, produsele Avon sunt susținute de o garanție de 100%: dacă nu sunteți mulțumiți de produsele cumpărate, le puteți returna și noi vă vom înapoia întreaga sumă plătită. Acest principiu guvernează activitatea Avon încă de acum 125 ani, chiar din prima zi în care compania a fost înființată.


1. Retur/schimb produse intacte

Legislația română prevede: Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului. 

Clienții Avon-Shop.ro pot returna produsele cumpărate, în ambalajul original, în termen de 10 zile lucrătoare de la primire fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea. Firma noastră va înapoia contravaloarea produselor comandate în cel mult 30 de zile de la data denunțării în scris a contractului. Sumă înapoiată cât și condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.


2. Retur/schimb produse deteriorate/trimise greșit

În cazul în care în urma procesului de livrare unul sau mai multe produse s-au deteriorat sau în cazul în care ați primit alt produs decât cel comandat (fără înștiințare prealabilă și fără acordul Dvs.) vă rugăm să ne comunicați acest lucru prin mail sau telefonic. Vom face tot posibilul să remediem situația cât mai repede. În acest caz vom trimite la adresa specificată de Dvs. un agent al firmei de curierat rapid să preia produsele și cheltuielile legate de transportul returului vor fi suportate de Avon-Shop.ro.


3. Soluționare retur/schimb

Valoare returului se poate scădea dintr-o comandă ulterioara sau se poate efectua transferul într-un cont IBAN furnizat de client. În cazul în care doriți schimbarea produsului, coletul nou va fi trimis doar după primirea returului. Pentru detalii suplimentare vă rugăm să ne contactați fie prin mail, fie la numărul de telefon afițat pe site. Vă stăm la dispoziție în fiecare zi lucrătoare între orele 9:00-17:00.