Întrebări frecvente

1. Care este diferenta intre o apa de parfum si o apa de toaleta?

Diferenta consta in procentul de uleiuri esentiale: apele de parfum au un procent cuprins intre 8% si 15 %, iar la apele de toaleta procentul este intre 4% si 8%.


2. Care este termenul de valabilitate al produselor?

Toate produsele Avon au o durabilitate mai mare de 30 de luni. Pe ambalajul produselor este indicata data fabricarii. Pentru aceste produse, indicarea datei minime de durabilitate pe ambalaj sau eticheta nu este obligatorie (conform art.19, alineatul (1), punctul (c) din Regulamentul (CE) nr. 1223/2009 al Parlamentului European si al Consiliului, privind produsele cosmetice). Mai multe detalii gasiti aici.


Simboluri utilizate pe produsele Avon:


Simbolul tubului deschis "XX"M: indica cantitatea lunilor in care se poate folosi produsul dupa ce a fost deschis, daca produsul a fost tinut in conditii normale si nu a fost expus unor conditii extreme


 

Simbolul "Citeste cu atentie modul de folosire": inainte de aplicarea/folosirea produsului, trebuie citita cu atentie instructiunea de utilizare

 

Simbolul Standardului EUROPEAN "EU": garanteaza faptul, ca produsul este fabricat in conformitate cu normele EU


Simbolul "Ambalaj reciclabil": apartine unui sistem integrat de gestiune pentru recuperarea ambalajelor pentru a le recicla. Acest produs este finantat de propriile marci


3. De ce nu se aplica ofertele din brosura la comanda?

Toate ofertele care se regasesc in brosura, precum si ofertele suplimentare Avon-Shop.ro aflate in vigoare (afla de ele urmarind pagina noastra) se vor lua in considerare in momentul facturarii, dupa confirmarea ferma a comenzii.


4. Pot comanda prin telefon?

Da, se pot plasa si comenzi telefonice, dar pentru a beneficia de toate avantajele pe care le ofera site-ul nostru, iti recomandam sa creezi un cont de utilizator. Pentru mai multe informatii citeste sectiunea Cum cumpar.


5. De ce trebuie sa furnizez numar de telefon?

Pentru ca produsele sa ajunga in cel mai scurt timp posibil la tine, lucram cu firme de curierat rapid, care contacteaza clientii inainte de livrare. Fara numar de telefon valid predarea coletului nu este posibila.


6. Cum utilizez punctele cadou?

Dorim ca experienta ta cu Avon-Shop.ro sa fie cat mai placuta si folositoare si in acest scop lucram in continuare la imbunatatirea site-ului. Din acest motiv momentan nu este posibila utilizarea automata a punctelor de fidelitate, dar acestea sunt salvate si disponibile in contul fiecarui client. Daca doresti sa le folosesti, te rugam sa specifici in sectiunea de comentarii in momentul plasarii comenzii si acestea vor fi luate in considerare la facturare.


7. Care sunt costurile de transport?

Toate comenzile care depasesc valoarea de 150 de lei beneficiaza de transport gratuit. Pentru comenzile sub 100 de lei se percepe o taxa de expediere unica in valoare de 14.99 de lei, iar pentru comenzile in valoare intre 100 si 150 lei se achita o taxa de expediere de 10.99 lei. Coletele se livreaza exclusiv prin firma de curerat rapid direct la domiciliul clientului in termen de 3 - 5 zile lucratoare. Pentru mai multe informatii va recomandam sectiunea Cum cumpar/Livrarea produselor.


8. A ajuns comanda mea la Avon-Shop.ro?

Procesul de plasare a comenzii se considera finalizat cu succes in momentul in care primesti un mail de la noi, care contine toate datele acesteia (produse comandate, taxe si oferte, adresa). Te rugam sa verifici si folderul SPAM al contului tau de mail.


9. In cat timp primesc comanda?

Comenzile se proceseaza dupa confirmarea ferma a acestora, coletele se predau firmei de curierat si ajung la destinatie in maxim 2 zile lucratoare. Pentru mai multe informatii va recomandam sectiunea Cum cumpar/Livrarea produselor.


10. De ce nu a ajuns coletul?

Odata trimisa comanda, produsele din aceasta se cer de la un depozit central, dupa ce la primim pregatim coletul si il predam firmelor de curierat. In tot acest proces pot aparea dificultati din cauza conditiilor meteorologice sau din cauze organizatorice ce tin de firmele de curierat. In cazul in care aflam in timp util de acestea, incercam sa contactam clientii nostri si sa ii instiintam de data aproximativa a livrarii.

Mai pot aparea intarzieri din cauza datelor incorecte sau incomplete de pe colet (ex. numar de telefon nedisponibil) si in acest caz livrarea nu se poate efectua.


11. Se pot returna/schimba produsele?

Politica Avon, pe care am preluat-o si noi este: daca clientrul nostru nu e multumit, nici noi nu suntem multumiti. Din aceasta cauza orice produs care nu va satisface se poate returna. Pentru mai multe informatii va recomandam sectiunea Conditii de returnare.


12. Alte intrebari

Daca nu ai gasit raspunsul pentru intrebarile tale sau daca doresti informatii in plus iti stam la dispozitie cu cea mai mare placere. Asteptam telefonul tau la numerele afisate pe pagina principala sau ne poti scrie un mail si o sa iti raspundem in cel mai scurt timp posibil. Programul nostru de lucru in fiecare zi lucratoare este intre orele 9:00 si 17:00.